»Nikoli pa nisem mislila, da bom imela kaj s filmom, želela sem biti prevajalka.«
»Kakršna definira kariero.«
»Ta esejistični prvenec je eleganten popis avtoričinega sveta, pa obenem poklon vsem tistim velikim zgodovinskim figuram in življenjskim sopotnikom, ki so plemenitili njenega duha. (...) Ko Helena Koder pripoveduje o tem, kako doživlja in je doživljala prevajalko Radojko Vrančič, pesnika Petra Kolška in Milana Jesiha, filozofinjo Almo Sodnik, skladatelja Urbana Kodra, nam hkrati pove, kako je skoznje spoznavala velikane ameriškega jazza, pisanje Marcela Prousta, poezijo Wislawe Szymborske, slike Jana Vermeerja, romane Petra Handkeja, misli Montaigna, Descartesa in Kanta.«
»Žalostno je, kako aktualen je ta film. Polno je stvari, ki sem jih že pozabila, a sem se ob ogledu filma takoj spomnila imen in stikov z ljudmi.«
»poklon življenju, karieri in strahovom Petra Musevskega«
»Helena Koder v svojem knjižnem prvencu razmišlja o umetnosti z veliko in malo začetnico, o umetnosti, ki je včasih visoka, težko dostopna gora, a tudi o umetnosti življenja, ki ni nič manj pomembna. Esejistična zbirka Krošnja z neznanimi sadeži je navdihujoče pričevanje o tem, da je, kljub vsem končnostim, življenje neskončno zanimivo in polno smisla.«
»Moja kariera je pisana.«
»Z naskokom najslabši film v karieri Romana Polanskega.«
»Domovanje je, od koder smo. Živi smo samo za hip. Dokler se lak suši.«
»Ne gre samo za to, da smo priča nesporno najslabši igri v dolgi karieri dvakratnega oskarjevca Toma Hanksa.«
»To, da je Emma Thompson ob nekaterih kostumih hiperventilirala od navdušenja, je bil vrhunec moje kariere.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju